Pourquoi pas en France
+13
COL2FTS
Syrg
KOLEKTOR
Ourson
korrigan73
SCOOT
SilentStorm
Raisehell
10eme
fabron
Ultimaratio95
privateryan
ThunderPants
17 participants
Page 3 sur 3
Page 3 sur 3 • 1, 2, 3
Re: Pourquoi pas en France
Admin my account is ThunderPants, Can not log in with that account ?? it never sends me a new password when I forget it. The mail tells me if I have any trouble please contact an admin, but do not hesitate to contact me. I can contact an admin, but stupid rule is i need first make posts to private message ?? so I make lots of stupid posts so I can send a private message !!! Admin please fix my account ThunderPants, thank you.
Admin my account is ThunderPants, I can not login with this account ?? he never sends me a new password when I ask for it, I need a new password because I forgot it. The mail tells me if I have problems please contact an administrator, but how is it no email address to send ??? I'm just making a new account so that I can contact an administrator, but the stupid rule is that I have to first make messages to the private message ?? so I do a lot of stupid messages so that I can send a private message !!! Admin please correct my ThunderPants account, thanks.
Admin my account is ThunderPants, I can not login with this account ?? he never sends me a new password when I ask for it, I need a new password because I forgot it. The mail tells me if I have problems please contact an administrator, but how is it no email address to send ??? I'm just making a new account so that I can contact an administrator, but the stupid rule is that I have to first make messages to the private message ?? so I do a lot of stupid messages so that I can send a private message !!! Admin please correct my ThunderPants account, thanks.
Thunderpants666- private first class
You should rather try contacting one of the crew guys here :
https://corsicarms.1fr1.net/g10-equipe-de-moderation
SCOOT- hors classe
Ourson a écrit:Raisehell a écrit:Qu'est-ce qui te fait penser que demain ça sera pareil?Ourson a écrit:Certes, mais les C ont un avantage: celui de les garder même en cas d'arrêt du tir, que ce soit pour un an ou définitivement.
Le problème c'est d'arriver à assimiler le fait que rien n'est figé, et qu'un durcissement de la loi peut-être promulgué d'un coup de stylo en parfaite légalité. Une fois qu'on y est parvenu, on prend les choses du bon côté et on exerce son droit de détention pour tout ce qui nous fait envie. #yolo comme disent les jeunes
Rien du tout. Rassure toi je sais très bien que les lois évoluent, et quasi toujours négativement dans notre domaine.
Mais le fait est que pour le moment, les C sont à vie. Donc pour le moment et peut être jusqu'à ma mort elles sont ma propriété, là où une B ne l'est déjà pas...
Voilà je partage aussi entierement cet avis pour la diff du C et du B
pour moi le C reste "MON arme" alors que le B n'est qu'une "location" ...
Quand à la question du "vont ils tout confisquer un jour ?" ... non seulement je n'y crois pas du tout, mais c'est juste mathématiquement impossible ...
Nicko28- general
SCOOT a écrit:You should rather try contacting one of the crew guys here :
Yep good idea??, that is why i needed to make 20 post just so I can send a private message to someone??
Sorry, I thought that anyone could send an email to the administrators. Not very logical indeed.
Well...keep on posting then.
I am surprised that none of them has yet read here.
BTW : 21 posts now with your last answer. You're welcome.
SCOOT- hors classe
SCOOT a écrit:Sorry, I thought that anyone could send an email to the administrators. Not very logical indeed.
LOL now 22, yes not very logical indeed.
Page 3 sur 3 • 1, 2, 3
Page 3 sur 3